Ads 468x60px

Tuesday 10 December 2013

DAY 1: INTRODUCE AND A LITTLE BIT ABOUT YOU. RECENT PICTURE OF YOURSELF


Teks: Shikin Saaaid

Assalammualaikum

Hari ini bermulalah cabaran pertama.Cabaran apa itu? Cabaran dari Mama Azrin, merangkap grandnanny saya dalam group shaklee. Tajuk cabaran ini ialah 30days ENTRY CHALLANGE. Maknanya bermula hari ini sehingga 7hb Januari 2014 saya mesti membuat satu entry di dalam blog ini selama 30hari. Tajuk sudah ditetapkan untuk setiap entry. Untuk hari pertama ni saya ingin perkenalkan serba sedikit mengenai latar belakang diri saya

Nama saya Norashikin Binti Saaaid. Saya tinggal di Bandar Teknologi Kajang. Saya anak kedua daripada 6 orang adik beradik. Hasil perkongsian hidup dengan Afifi Bin Amir kami telah dikurniakan 2 orang cahayamata lelaki dan Insha Allah yang ketiga akan lahir pada awal bulan Jun 2014. Anak pertama diberi nama Muhammad Aqif Shafi Bin Afifi, 3 tahun manakala anak kedua Muhammad Arif Ziqri, 2 tahun. Nama anak punya panjang tapi nama bapaknya sepatah je.hehe.




Saya sekarang bekerja di SONY EMCS SDN BHD sebagai Jurutera. Setiap tahun SONY ada jualan murah untuk pelbagai produk pilihan jadi kalau anda berminat bolehlah hubungi saya.Hehe. Selain itu saay juga adalah pengedar shaklee di kawasan Kajang, bangi, semenyih dan balakong. Jika anda ingin dapatkan produk shaklee secara COD boleh terus menghubungi saya juga.Saya mula terlibat dengan bisnes shaklee ini pada Februari 2013. pada mulanya saya ingin menambah pendapatan sampingan sahaja tapi setelah membaca kebaikan dan kelebihan produk shaklee akhirnya saya juga adalah pengguna TEGAR produk ini. Sebenarnya harga produk shaklee sangat berpatutan berbanding brand lain. Kenapa?. Kerana produk ini dijamin SELAMAT, BERKESAN DAN SEMULAJADI.

Saya rasa rugi sekiranya kehebatan dan keberkesanan produk ini tidak dikongsi bersama dengan anda di luar sana. Memberi lebih baik dari menerima. Tujaun utama ialah memberi kehidupan yang lebih baik dan sihat kepada sesiapa shaja daalm memperbaiki taraf kesihatan keluarga anda. Tetapi jangan lupa setiap penyakit yang Allah beri adalh sebgai peringatan dan penghapus dosa. Tidak semestinya anda mengambil supplimen anda bebas dari sebarang penyakit. Semuanya atas kejhendak Allah jua dan kita sebagai insan yang lemah perlu berusaha untuk meningkatkan kesihatan optimum diri kita.









1 comments:

Azlina Zabha said...

saya pun teringin nak memiliki produk-produk SHAKLEE.. tapi masih belum berpeluang.. insya Allah suatu hari nanti saya ingin mengamalkannya. :)

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...