Ads 468x60px

Thursday 19 December 2013

DAY 6: A PICTURE, SCENE FROM A MOVIE OR A JOKE THAT MAKES YOU CRACK UP

Teks: Shikin Saaaid

Gambar ini masa bulan februari tahun ini. Setiap kali tengok gambar ini pasti airmata akan mengalir.Ini gambar anak kedua saya Arif. Di masukkan ke KPJ kajang kerana demam panas, selesema dan sakit mata selama 5hari. Kami suami isteri terpaksa berkampung di hospital dan bergilir-gilir menjaga Arif.  Abang pula mak yang bantu menjaganya. Sedih rasanya melihat anak yang aktif dan lincah menjadi pendiam dan tidak selera makan.

Alhamdulillah anak kembali sihat. Sebagai peringatan pada kami dan ujian dari Allah. Di sebabkan itu saya mula mencegah dari terjadi lagi dengan ikhtiar mengambil produk Shaklee supaya dapat meningkatkan imunisasi badan anak-anak saya. Tahu-tahu jela kan kalau anak di tempatkan di Nuseri banyak yang perlu dijaga terutama bab kesihatan. Bermacam-macam penyakit boleh berjangkit. Yang penting kesihatan anak diutamakan. Nak tahu ape yang saya beri untuk anak-anak saya. Boleh whatsapp/Pm/call.




1 comments:

Blogger said...

Your Affiliate Money Printing Machine is waiting -

Plus, making money online using it is as easy as 1---2---3!

Here's how it works...

STEP 1. Choose which affiliate products you want to push
STEP 2. Add PUSH BUTTON traffic (this ONLY takes 2 minutes)
STEP 3. See how the system grow your list and upsell your affiliate products on it's own!

Are you ready??

You can test-drive the system for yourself risk free...

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...