Ads 468x60px

Tuesday 10 December 2013

DAY 2: MEANING BEHIND YOUR BLOG NAME

Teks: Shikin Saaaid


Cabaran untuk hari kedua. Makna disebalik nama blog.Usia blog ini baru 4bulan.Blog ini terhasil setelah 4 bulan saya berkecimpung dalam bisnes Shaklee. Kira muda lagi la kan. Tajuk blog iaitu ‘CERITA KESIHATAN’ ini dipilih kerana bersesuaian dengan produk Shaklee yang menjurus kepada kepentingan  kesihatan diri dan keluarga.




Untuk nama blog saya memilih Norashikin Said iaitu nama saya sendiri untuk mudah diingati.Selain itu juga  blog ini bukan sahaja untuk menjual produk Shaklee tapi juga untuk berkongsi tips-tips kesihatan,kecantikan dan kekeluargaan. Saya juga ada menulis mengenai pengalaman dan berkongsi cerita mengenai  kehidupan saya. 

Target saya ialah saya nak mereka tahu bahawa blog saya ini bukan sekadar menjual produk semata-mata. Saya nak berkongsi semua cerita yang boleh memberi manfaat kepada mereka diluar sana.Saya harap dengan menyahut cabaran ini sekaligus saya dapat memperkenalkan blog ini kepada umum. Doakan semoga saya dapat menghabiskan cabaran ini.



0 comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...